Topic: Graph virker ikke og efter geninstalation kom denne besked

Hej jeg er kommet ud for et problem at mit graph ikke virker.
jeg har lige geninstalleret programmet og da det ikke gad virke satte jeg først kompaktabilteten til windows 7 men så kom den med denne besked som er på billedet.

Jeg har ikke kunne få det til at virke overhovdet på min windows 8.1 computer og jeg har prøvet at køre det som admin men så kommer beskeden ikke. Jeg bliver faktisk nød til at helt geninstallere programmet og sætte det til windows 7 for at få denne besked igen.

Har også prøvet at køre det på andre kompatibiliteter men der kommer ikke nogen besked overhovdet.

Programmet starter op i joblisten men efter 2 sekunder forsvinder det igen.

Jeg ved ikke om det er en fejl med programmet eller en fejl med min computer eller om der er et andet program(fx antivirus) som gør at det ikke kan starte.

alt hjælp vil være fantastisk da jeg skal bruge programmet til at kunne lave opgaver i mat A

Post's attachments

graph virker ikke.PNG, 18.58 kb, 689 x 381
graph virker ikke.PNG 18.58 kb, 431 downloads since 2017-12-14 

Re: Graph virker ikke og efter geninstalation kom denne besked

Jeg er desværre ikke i stand til at genskabe problemet og der er jo ikke meget at gå efter. Jeg kan se at du også skrev om problemet i april. Har du sket ikke haft det til at virke siden? Har Graph virket på din computer på noget tidspunkt?

Re: Graph virker ikke og efter geninstalation kom denne besked

Har ikke haft det til at virke overhovedet siden april dog kan jeg huske at det har virket en gang inden jeg kom ud for at det ikke virkede mere men det var før april så det kan måske være at en windows update har gjort sådan at det ikke virker mere.

Re: Graph virker ikke og efter geninstalation kom denne besked

I så fald ved jeg ikke hvad jeg skal foreslå. Jeg kan ikke genskabe problemet og der er tilsyneladende ikke andre som har samme problem, så jeg aner ikke hvor jeg skal lede. I beta-versionen skulle Graph når den crasher vise en dialog som tilbyder at sende en crash-rapport til mig, men det gør den jo åbenbart heller ikke.

Det kunne godt være opstået med en opdatering til Windows, men det er lidt underligt at det kun påvirker dig. Det eneste jeg kan komme i tanke om er at geninstallere Windows, hvilket måske er lidt drastisk hvis det kun er Graph du har problemer med.

Hvis du har Python 3.2 installeret, som Graph bruger til plugins kan du eventuelt prøve at afinstallere den.