Topic: "Funktionslisten" i venstre side er forsvundet, hvordan findes den?

Hej!

Da jeg første gang downloadede Graph til min Mac, virkede programmet fuldstændig optimalt. Men på et tidspunkt, hvor jeg fik lukket programmet ned og efterfølgende åbnede det igen var "funktionslisten", ude i venstre side, forsvundet?
Jeg har umådelig meget brug for hjælp til at få denne tilbage på skærmen igen! Har søgt og prøvet næsten alt, synes jeg, men kan simpelthen ikke finde ud af at få den frem igen??

Hjælp søges...

På forhånd mange tak!

Venlig hilsen
Christina

Re: "Funktionslisten" i venstre side er forsvundet, hvordan findes den?

Det lyder godt nok mærkeligt. Funktionslisten burde altid være der. Umiddelbart er mit bedste forslag at afinstallere Graph og installere det igen. Ved at afinstallere først fjernes alle gemte indstillinger, og det kunne godt være en indstilling som står mærkeligt.

Re: "Funktionslisten" i venstre side er forsvundet, hvordan findes den?

Meget mærkværdigt!
Jeg har efterhånden rigtig mange gange, slettet programmet og geninstalleret det igen, men uden succes desværre. Funktionslisten er stadig ikke at finde ude i venstre side når jeg geninstallerer. Jeg har netop gjort endnu et forsøg, men uden noget positivt resultat.
Jeg har også prøvet at få programmet lagt over via. usb-stik fra en medstuderende, hvor programmet fungerede 100% og hvor funktionslisten var fremme og synlig på hans Mac, men stadig uden resultat.

Så jeg er lidt på bar bund med hensyn til, hvordan jeg får funktionslisten frem igen...?

Re: "Funktionslisten" i venstre side er forsvundet, hvordan findes den?

Det er først lige gået op for mig at du kører Graph på Mac. Det gør det lidt mere kompliceret. Da Graph er lavet til Windows, kører Graph for Mac i en Windows-emulator (Wine). Det betyder desværre at du ikke så nemt kan køre den normale afinstallering til Graph. Og det vil ikke hjælpe at slette Graph.app.

Nu bliver det lidt teknisk. I Finder finder du folderen ~/Library/Application Support. ~ er hjemmefolderen, som hos mig hedder IvanJohansen. Heri skal du finde og slette en folder som hos mig hedder _139176301321692. Det kan dog godt være at tallene er tilfældige så den hedder noget andet hos dig. Hvis du vil være sikker på at det er den rigtige, kan du tjekke at den indeholder drive_c/Program Files/Graph.

Når du har slettet folderen _139176301321692 kan du starte Graph igen, som nu vil bruge standardindstillinger. Den folder du slettede vil automatisk dukke op igen.